3. december 2013

En knap så kold dag

I går var det koldt, og jeg sad på uni og frøs hele dagen. Ikke engang en kop varm kakao hjalp på den frosne krop. Så i dag valgte jeg at klæde mig på til det kolde vejr, dog med det resultat at det slet ikke var så koldt i dag, så har måtte gå rundt i strømpesokker på uni (fordi der stod flammer op af vinterstøvlerne) da jeg synes jeg skulle have uld strømpebukser på inden under mine bukser.! Så i dag har jeg ikke frosset - tværtimod. 

Den står på eksamen og aflevering af synops på fredag. Dog hører vi at der er kommet et stormvejr i vejen så vi vil helst være færdige i morgen :) 

Ellers prøver jeg at få løbetrænet, når jeg ikke har ondt i knæet eller ligger syg. (Typisk når man endelig finder motivationen at man først tager 3 uger med dårligt knæ og så 2 uger på langs) 
Men i dag gik løbeturen over al forventning. Var nemlig sur over jeg ikke kunne løbe mens det er lyst (de timer bruger vi jo til opgaveskrivning -logisk nok) så skulle løbe når jeg kom hjem kl. 19 herre øv når man kun ejer sort på sort løbetøj! Men jeg fandt en rute kun med fortov og endte med at slå ALLE rekorder. Normalt (hvis jeg er vild) løber jeg 6,24 min pr kilometer (gennemsnit), i dag hed den 6,07 :D er så imponeret og høj 😍

Målet på det lange løb er halvmarathon 5 maj i Middelfart. Men det er stadig en skræmmende distance - så 'nøjes' med et delmål der hedder 10 km under 60 minutter den 31.12.13 :) det er mere overskueligt!

Nu glæder jeg mig bare til at aflevere i morgen så vi kan holde 'stormfri' på torsdag (og måske fredag) 😄

Ingen kommentarer:

Send en kommentar