4. december 2013

Nu det jul igen

Follow my blog with Bloglovin
Så er det endelig jul igen og herhjemme har jeg været igang i et stykke tid. 
Jeg har lavet nogle juledekorationer og pyntet med den lille mængde julepynt, man nu har samlet sammen, når man kun har pyntet lejligheden op 1 jul før.

Der er dog blevet pyntet godt op her hjemme og her er et lille kig

Now it is finely christmastime again and i have been decorated the apartment for at while now. I dont have that much christmas stuff because i only have help christmas one time away from my parents.
But the things i have, have been put up, and it is very nice and christmassy,








Det varmer og hygger i den lille lejlighed, nu mangler bare lidt julehygge i køkkenet og at mine eksamener er overstået og jeg kan holde juleferie :D det bliver dejligt. 
I næste weekend holder jeg skolefri og tager med familien til Lübeck og se julemarked og spise marcipan ;D 

Glædelig 4. december 

Now there is som christmas spirit in the small apartment, i only need some christmas cookies, but that must wait until my exams are over and i have vacation.
Next weekend me and my familie is going to Lübeck to at christmas marked and eat marzipan. :D

Happy 4 th december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar