23. januar 2012

Hurtig lækker Wokret

Under herrernes EM håndbold kamp i går (21.01.12 - Danmark - Makedonien), kunne jeg ikke holde ud at se Danmark komme så langt bag ud, så jeg begyndte at lave denne lækre Wokret i stedet. Og det passede med at da maden var færdig, havde Danmarks drenge taget sig sammen (;


Det handler egentlig bare om at have lidt grøntsager og lidt kød i køleskabet. Og enden nogle nudler eller pasta. Den jeg lavede var med nudler. 


Jeg svitsede løg og stegte noget kylling sammen med løgene og noget hvidløg. Samtidig tog jeg de hårde grøntsager og kogte dem lidt bløde.




Derefter satte jeg vand over til nudler, hvor jeg puttede en grøntsagsboullion i da vandet kogte, og derefter kogte nudlerne i ca. 5 minutter.


Så tilsatte jeg rød peber og squash i kyllingen, og da gulerødderne og porrerne var kogte, tilsatte jeg dem sammen med lidt ekstra olivenolie. 
Til sidst tilsatte jeg noget ananas som fik små 5 minutter i varmen. 


Så er der serveret, og Danmark vinder 33-32 :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar