2. januar 2013

December 2012


December har været en dejlig måned. Det er det altid. 
Jeg har haft sidste skoledag på HHX-fagpakke og mangler nu kun 3 eksamener i Januar. 

Men den har også stået med ferie, julehygge, lækre byture med vennerne og ikke mindst lækker mad. 

Jeg har fået nogle fantastiske julegaver, og  den bedste gave af alle er at jeg har fået et fuldtidsjob fra slutningen af januar. Så er økonomien reddet, når min SU forsvinder fra næste måned. 

Nu er det jo også tid til nytårsforsæt, og dem er jeg ikke særlig god til at holde, men i år så skal jeg. Jeg vil blive bedre til at komme ud med mit kamera og tage en masse billeder og lave en masse lækker mad, som jeg kan ligge ud på bloggen. Derudover skal jeg holde ved den smule løb jeg er begyndt på og holde mig fra de søde sager.. (det orginale nytårsforsæt, som er umulige at holde :p) 

Men jeg vil gerne takke min familie og mine venner for det år der er gået, og jeg håber at 2013 vil byde på endnu flere dejlig stunder med dem jeg holder af. 

Velkommen 2013, jeg glæder mig til at se hvad du vil bringe :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar