22. oktober 2013

Tortillapizza






Min første tanke var at det skulle blive til pizza - du ved hård bund som en pizza. Det blev det ikke... Men så puttede jeg bare lidt salat og dressing i og så blev det en tortillapizza. 

Tortillaerne er smurt med pesto på den ene og tomatsovs på den anden. Derud over tømte jeg egentlig bare køleskabet for hvad jeg havde - rød peber, feta, mozzarella, røget laks, tomater. 

Der efter varmede jeg den i ovnen 15 minutter. (Jeg tænker at hvis man vil have den sprød som rigtig pizza skal den varmes noget længere - hold evt. øje med den til den er som du vil have den) 
Der efter puttede jeg salatblanding og cremefraichedressing i og rullede den sammen til en tortilla. Mums det smagte himmelsk og så er det nemt og hurtigt til de travle aftner, hvor man kommer hjem kl. 20 fra studiet :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar